Σύμφωνα με την τελευταία αναφορά του Yonhap News Agency, η Samsung Electronics και η LG Electronics ξοδέψαν συνδυαστικά περισσότερα από 11 δισεκατομμύρια δολάρια στο marketing μέσα στο 2016. Η Samsung μόνο φαίνεται ότι ξοδεύει πάρα πολλά χρήματα στο marketing, καθώς θέλει να ανεβάσει το brand της στο μυαλό του κοινού, προσπαθώντας πάντα να φτάσει την πρωτοπόρα Apple. Συγκεκριμένα η Samsung ξόδεψε 10.2 δισεκατομμύρια δολάρια μέσα στο 2016, ποσό κατά 15% μεγαλύτερο σε σχέση με το 2015. Από την άλλη, η LG Electronics επένδυσε περισσότερα από 1.1 δισεκατομμύρια δολάρια σε διαφημίσεις και marketing, πόσο μεγαλύτερο κατά 21.4 σε σχέση με το 2015. Ειδικοί αναφέρουν ότι η παραπάνω αυξήσεις στο τομέα του marketing είναι αποτέλεσμα πολλών λόγων, με κύριο λόγο για την Samsung η θέληση της ανόδου των smartphone της, αλλά και η προσπάθεια της LG να πουλήσει το “αδύναμο” LG G5.

Η παραπάνω αναφορά του Yonhap News Agency θέλει την Samsung να επενδύει πολλά χρήματα στο promotion των Galaxy S7 και Galaxy S7 Edge, ενώ έπρεπε οπωσδήποτε να αντιμετωπίσουν σωστά το απρόοπτο θέμα που προέκυψε με το Galaxy Note 7. Μετά τις δύο αποσύρσεις της συσκευής, η εταιρία αναγκάστηκε να προχωρήσει σε επιμέρους promotion των υπολοίπων συσκευών που διαθέτει στην γκάμα της. Αυτός ήταν και ο βασικός λόγος που η Samsung ανέβασε το πόσο της επένδυσης για marketing, κατά 15% σε σχέση με το 2015.

H LG αναμένει ότι το νέο LG G6 για βοηθήσει κάπως τα οικονομικά του mobile τμήματος της και φυσικά να ξεπεράσει σε πωλήσεις τα προηγούμενα G5 και G4. Από την άλλη η Samsung περιμένει τα ολοκαίνουργια Galaxy S8 και Galaxy S8 Plus να αναπληρώσουν το κενό που άφησε το Galaxy Note 7. Τέλος, οι ειδικοί αναμένουν από τις δύο εταιρίες να ανεβάσουν τις επενδύσεις του για marketing μέρα στο 2017.

< ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ

LG G6: το πρώτο τεστ αντοχής στην συσκευή έδειξε εντυπωσιακά αποτελέσματα (βίντεο)

ΕΠΟΜΕΝΟ ΑΡΘΡO >

Nokia 9: ποιο Galaxy S8 ?? (βίντεο)

Κανένα σχόλιο