Σύμφωνα με την  Huawei, φαίνεται ότι αύξησε δραματικά τις πωλήσεις της για το 2016, χωρίς όμως να πετύχει τους στόχους της. Συγκεκριμένα ο κινέζικος κολοσσός παρουσιάζει αύξηση 30% στις πωλήσεις  το 2016 με 139 εκατομμύρια συσκευές. Άρα λογικό είναι να σκεφτεί κανείς ότι θα υπάρχει και αύξηση στα κέρδη της. Όμως κάτι τέτοιο δεν ισχύει διότι, αν και εταιρία εισέπραξε 2 δισεκατομμύρια δολάρια, δεν είναι αρκετά μιας και είναι λιγότερα από τα 2.2 δισεκατομμύρια που εισέπραξε πέρυσι.

Οι παράγοντες που οδήγησαν τη Huawei σε αυτό το αποτέλεσμα είναι αρκετοί, με βασικότερο από αυτούς το κόστος διαφήμισης. Επιπλέον, οι αύξηση των τιμών στα εξαρτήματα που χρησιμοποιεί συνέβαλαν στο να βγει εκτός των στόχων της, αλλά όχι σε τόσο μεγάλο βαθμό. Για να φτάσει τον στόχο των 130 εκατομμυρίων συσκευών, η Huawei έπρεπε να δαπανήσει ένα μεγάλο ποσό σε τεχνικές marketing και διαφήμιση, που αποτέλεσε και το κύριο πλήγμα για την εταιρία. Παρόλα αυτά η εταιρία έχει ανεβάσει τον πήχη για το 2017 στα 4 δισεκατομμύρια και τα έξοδα για την καλή διαφήμιση του προηγούμενου έτους ίσως την βοηθήσουν στο να επιτύχει τον στόχο της ευκολότερα.

Φημολογείται ότι η εταιρία σχεδιάζει να αυξήσει το κόστος των Flagship συσκευών της Huawei P10 και P10 Plus, πράγμα που θα συμβάλει στην αύξηση των κερδών της. Πέρα από την αύξηση των κερδών σκοπεύει επίσης να  επεκτείνει και την αναγνωσιμότητά της στο αγοραστικό κοινό όπως και να γίνει ο μεγαλύτερος κατασκευαστής smartphone μέχρι το 2021. Για το 2017 μένει να δούμε πόσο μπορεί να αυξήσει τις πωλήσεις της χωρίς να χάσει τον στόχο της. Τέλος, οποιαδήποτε κίνηση και να κάνει την εταιρία εμείς αναμένουμε τα Huawei P10 και P10 plus στην MWC 2017, που έρχονται για να συναρπάσουν.

< ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ

Tα καλύτερα κινέζικα Smartphones για τον Φεβρουαριο του 2017

ΕΠΟΜΕΝΟ ΑΡΘΡO >

Surge S1: Η Xiaomi κατασκευάζει το δικό της chipset (UPDATE 28/2/17)

Κανένα σχόλιο