Αν έχετε αναρωτηθεί τον λόγο που το Facebook πασχίζει ιδιαίτερα να μπει στο παιχνίδι του βίντεο, σήμερα θα σας λυθεί η απορία. Βλέπουμε ότι οι κινήσεις του Facebook σε προσανατολισμό τα βίντεο γίνονται ολοένα και πιο έντονες, παρόλο που το YouTube θεωρείται η κορυφαία πλατφόρμα για βίντεο.

Το YouTube, πολύ πρόσφατα ανακοίνωσε ότι μόλις ξεπέρασε έναν πολύ μεγάλο στόχο που έχει βάλει. Η Google, ανακοίνωσε ότι καθημερινά οι επισκέπτες του YouTube βλέπουν περισσότερες από ένα δισεκατομμύριο ώρες.

Η ανακοίνωση της Google αναφέρει “ας βάλουμε τα πράγματα σε μία διαφορετική προοπτική. Αν καθίσει ο καθένας μας να δει ένα δισεκατομμύριο ώρες σε βίντεο, θα χρειαστούν πάνω από 100.000 χρόνια. Πριν από 100.000 χρόνια, οι πρόγονοι μας ανακαλύπταν τα πρώτα εργαλεία” Πειστικότατη η Google μας κάλυψε πιστεύω!

Αυτά τα νούμερα έρχονται να προστεθούν στις αρκετές δυσανασχετήσεις των δημιουργών περιεχομένου, που αντιμετωπίζουν πρόβλημα των εσόδων τους. Το YouTube πολύ πρόσφατα άλλαξε το σύστημα ranking των βίντεο του και δεν είναι λίγοι αυτοί που εξαφανιστήκαν από τις αρχικές των subscriber τους.

Τέλος να αναφέρουμε ότι το Facebook, πολύ πρόσφατα ανακοίνωσε ότι ετοιμάζει την προσθήκη διαφημίσεων στα βίντεο που ανεβάζουν οι δημιουργοί περιεχομένου και με ποσοστό κέρδους αρκετά μεγαλύτερο. Για παράδειγμα στην Google το ποσοστό είναι 70/30 κατά του δημιουργού, ενώ στο Facebook είναι 55/45 υπέρ του δημιουργού.

< ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ

Η Seiko επανακυκλοφορεί σε limited edition το ρολόι που φορούσε ο Steve Jobs

ΕΠΟΜΕΝΟ ΑΡΘΡO >

Η Sony ανακοίνωσε τα νέα Xperia XZ Premium και XZs στην MWC 2017

Κανένα σχόλιο