To Snapchat μετά από χρόνια λειτουργίας, ακόμη προσπαθεί να βρει το οικονομικό μοντέλο που θα ακολουθήσει προκειμένου να γίνει επικερδής. Σύμφωνα με τις τελευταίες φήμες, η εταιρία αποφάσισε να απευθυνθεί τις διαφημιστικές εταιρίες και να τις επιτρέπει να “βλέπουν” μερικές πληροφορίες των δικών μας snaps.

Η Snap Inc πρόκειται πολύ σύντομα να δημιουργήσει ένα νέο εργαλείο με την κωδική ονομασία “Snap to Store”. Πρακτικά, το συγκεκριμένο εργαλείο πρόκειται να συλλέγει πληροφορίες σχετικά με τα snaps μας, επιτρέποντας στις διαφημιστικές εταιρίες να βλέπουν αν οι καμπάνιες του είναι επιτυχημένες. Η απτή πληροφορία που θα έχουν πρόσβαση, είναι ο αριθμός των snaps που θα πραγματοποιούνται σε συγκεκριμένες τοποθεσίες, έπειτα από οποιαδήποτε διαφημιστική καμπάνια.

snapchat

Με λίγα λόγια, αν επισκεφτείς τα κοντινότερο Public και χρησιμοποιήσεις σαν “τοποθεσία” το συγκεκριμένο Public, οι διαφημίστηκες εταιρίες θα μπορούν να βλέπουν ποιοι είδαν το snap σου και ποιοι από αυτούς επισκεφτήκαν στην συνέχεια το κατάστημα.

Σύμφωνα με την Snap Inc, το 80% των χρηστών χρησιμοποιούν την εφαρμογή τους σε εστιατόρια. Επιπροσθέτως, το 66% σε εμπορικά κέντρα και το 50% σε γυμναστήρια. Από σήμερα, το Snapchat θα μπορεί να συλλέγει πληροφορίες σχετικά με τα παραπάνω μέρη και να τις πουλάει στις διαφημιστικές. Δεδομένα όπως, ποιοι είδαν το snap σου ή την ώρα που το πραγματοποίησες θα είναι πλέον διαθέσιμα στις διαφημιστικές εταιρίες.

Το συγκεκριμένο εργαλείο έχει δοκιμαστεί ήδη σε beta μορφή, με την πρώτη της εφαρμογή να έχει πραγματοποιηθεί στα καταστήματα των Wendy’s στην Αμερική. Σύμφωνα με την Snap, 42.000 χρήστες χρησιμοποιούν την εφαρμογή της κάθε εβδομάδα στα συγκεκριμένα fast food.

< ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ

TRI Appassionato: Η πολυτέλεια έχει το τίμημα της

ΕΠΟΜΕΝΟ ΑΡΘΡO >

Public Καβάλας & TheNerd.gr : Σεμινάριο φωτογραφίας από Smartphone στις 24/04

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here