Η Apple έχει κυκλοφορήσει μια νέα σειρά από διαφημίσεις για το iPad Pro στις οποίες συγκρίνει το νέο της tablet  με υπολογιστές. Στις διαφημίσεις της η Apple, έχει χρησιμοποιήσει πραγματικά tweets από χρήστες του twitter, οι οποίοι όμως έχουν αντικατασταθεί από ηθοποιούς.

Στις διαφημίσεις επισημαίνονται χαρακτηριστικά όπως η έλλειψη των ιών υπολογιστή, το Microsoft Word, υποστήριξη LTE καθώς και το φημισμένο Apple Pencil.

Οι διαφημίσεις της Apple είναι 4, των 15 δευτερολέπτων η κάθε μια οι οποίες θυμίζουν αρκετά την διαφημιστική καμπάνια της εταιρίας “Get a Mac” από τις αρχές της δεκαετίας του 2000.Σ αυτές τις διαχρονικές διαφημίσεις μάλιστα συμμετείχαν οι ηθοποιοί Justin Long και John Hodgman , οι οποίοι υποδύονταν το Mac και το Pc αντίστοιχα. Η συγκεκριμένη καμπάνια είναι μια απ τις καλύτερες που έχει κάνει η Apple μέχρι σήμερα , οπότε είναι λογικό τα στάνταρ της εταιρίας να είναι υψηλά, τουλάχιστον όσον αφορά τον χώρο της προώθησης προϊόντων και διαφήμισης.

< ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ

LG UX 6.0: το πρώτο επίσημο teaser βίντεο

ΕΠΟΜΕΝΟ ΑΡΘΡO >

H Samsung θέλει να είναι σίγουρη για την ασφάλεια του Galaxy S8 και την μπαταρία του

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here