H Amazon φαίνεται ότι προετοιμάζει το έδαφος για να μεγαλώσει την αλυσίδα καταστημάτων με το όνομα Amazon Go, καθώς πριν μερικές ημέρες απέστειλε τις απαραίτητες αιτήσεις σε φορείς της Αγγλίας και της Ευρώπης.

Επιπροσθέτως, η εταιρία κατέθεσε την κατοχύρωση των κατάλληλων slogans, όπως “No Lines, No Checkout” “No Queue, No Checkout” “Every Queue is a Defect,” και “Every Line is a Defect.”. Παρόμοιες εκφράσεις έχουν ήδη κατοχυρωθεί στην Αμερική τον περασμένο Δεκέμβριο που η Amazon ανακοίνωσε τα νέα “φυσικά” καταστήματα της. Σύμφωνα με πληροφορίες, η εταιρία έχει σκοπό να ανοίξει συνολικά πάνω από 2000 καταστήματα, γεγονός που η Amazon δεν σχολιάζει.

Η φιλοσοφία των Amazon Go καταστημάτων, είναι να επιτρέπει στους καταναλωτές να εισέρχονται στο κατάστημα, να ψωνίζουν οτιδήποτε θέλουν και να φεύγουν χωρίς να πληρώσουν, περίπου! Για την ακρίβεια, ο κάθε πελάτης σκανάρει τον κωδικό του πριν μπει στο κατάστημα, ενώ κατά την έξοδο του πιστώνεται η πιστωτική κάρτα του. Το κατάστημα “καταλαβαίνει” τι προϊόντα πήρε ακριβώς μόλις αυτός τα τραβήξει από το ράφι. Με αυτόν το τρόπο αποφεύγονται οι τεράστιες ουρές στα ταμεία, αλλά και η απαίτηση μεγάλου αριθμού προσωπικού. Σύμφωνα με την εταιρία, κάθε κατάστημα θα χρειάζεται μόλις έξι με οχτώ άτομα προσωπικό.

Το πρώτο κατάστημα Amazon Go άνοιξε τις πόρτες του τον Μάρτιο, αλλά λόγο τεχνικών δυσκολιών σταμάτησε άμεσα την λειτουργία του. Φαίνεται ότι το Amazon Go αντιμετώπιζε πρόβλημα όταν ο αριθμός των πελατών ξεπερνούσε του είκοσι. Αναμένουμε να δούμε τον τρόπο που η Amazon θα αντιμετωπίσει το συγκεκριμένο πρόβλημα.

Αν θέλετε να ανακαλύψετε το τρόπο που λειτουργούν τα νέα καταστήματα της Amazon, μπορείτε να διαβάσετε το σχετικό μας άρθρο από εδώ.

< ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ

Η πρώτη ματιά στο iOS 11 ή απλά ένα wishlist;

ΕΠΟΜΕΝΟ ΑΡΘΡO >

Leaked: Οι πρώτες εικόνες του επερχόμενου Samsung Galaxy J7(2017)

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here